sobota, 1 lutego 2014

Nocna Jazda Samochodem Bez Celu - Gdańsk 01.02.2014 !

Właśnie wróciłem i na szybko obrobiłem zrobione dzisiaj zdjęcia. Dzisiaj jednak w użyciu poszedł inny sprzęt, bo zabierając dziś aparat nie naładowałem baterii. Jednak uratował mnie dobry kolega z klubu Honda Trójmiasto (dzięki Vajp!), który pożyczył mi swój aparat. Od razu zabrałem się do roboty. Na dzień dobry pokazało się kilka ciekawych samochodów, lecz z minuty na minutę dojeżdżały kolejne maszyny. Masa samochodów marki Honda, BMW, Volkswagen nikogo nie dziwi, bo to normalne, ale marki takie jak Lincoln czy GMC zawsze gwarantują dodatkowe atrakcje. Poza tym zebrało się bardzo dużo osób, przy czym do puli dołączyli się kierowcy z Elbląga, którzy zagościli w Trójmieście, aby się jednoczyć w inicjatywie. Prawda, że robi się coraz to ciekawiej? Jestem ciekaw, jak to będzie wyglądać jak już stopnieją lody i nadejdą cieplejsze noce.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz