czwartek, 28 listopada 2013

Wystawa Samochodów Brytyjskich w Galerii Przymorze - Gdańsk 28.11.2013 !

Myślałem, że większość z samochodów zapadło już w sen zimowy. Jednak jeszcze znajdą się takie, które celebrują dalej! W dniu dzisiejszym miałem przyjemność spotkać kilka ciekawych okazów ponownie w Galerii Przymorze. Tym razem jednak były to głównie samochody brytyjskie, czyli Austin, Rolls-Royce, Mini, Rover itp. Cieszy mnie to, że co raz to mam przyjemność spotykać kolejne okazy motoryzacyjne, mimo tego, że widziałem ich już bardzo wiele w różnych wersjach i kolorystykach, a tu nagle znów coś nowego! Na prawdę jest na czym zatrzymać swoje oko. Liczne detale, wykonanie, "smaczki" - to właśnie to, czego nie mają współczesne samochody, a możemy podziwiać to na starych poczciwych maszynach.







Pełna galeria zdjęć:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz