wtorek, 29 października 2013

Wystawa Samochodów w Galerii Przymorze - Gdańsk 29.10.2013 !

Od kolegi z pracy dowiedziałem się, że przez przypadek napotkał się na jakąś w ogóle nie reklamowaną ani nie zapowiadaną nigdzie wystawę kilka ciekawych egzemplarzy samochodów w Galerii Przymorze. Nie licząc, że jeszcze je spotkam, pojechałem tam i to sprawdziłem. Okazało się, że jeszcze się załapałem i zobaczyłem kilka na prawdę unikatowych egzemplarzy pojazdów, jakimi są takie samochody jak klasyczny Nissan Skyline R31, Ford Focus RS tuningowany przez firmę "Wolf", Fiat 131 Abarth oraz wiele wiele innych modeli zachowanych w niemal idealnej kondycji. Szkoda tylko, że tam mało rozgłosu w tym temacie wśród ludzi. Tego typu pojazdy to na prawdę unikatowe i wyjątkowe eksponaty.







Pełna galeria fotografii:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz